FANDOM

мультиплатформенна комп'ютерна рольова гра, розроблена польською студією CD Projekt RED по мотивах серії романів «Відьмак» польського письменника Анджея Сапковського, випущена в 2015 році для Windows, PlayStation 4 і Xbox One. Гра є продовженням комп'ютерних ігор «Відьмак» і «Відьмак 2: Вбивці королів», заключною частиною трилогії [13].
Изображения

Дія гри відбувається у вигаданому фентезійному світі, що нагадує середньовічну Європу. Головний герой Геральт із Рівії, «відьмак» - професійний мисливець на чудовиськ - відправляється в подорож в пошуках дівчини на ім'я Цири, що володіє надприродними здібностями. На відміну від попередніх ігор серії, «Відьмак 3: Дике Полювання» - гра з відкритим світом: гравець може вільно подорожувати по великих територіям, самостійно знаходячи нові місця і завдання.

Гра отримала надзвичайно високі оцінки преси: оглядачі високо оцінили оповідання, дизайн світу, бойову систему і графічну складову гри. «Відьмак 3: Дике Полювання» також виявилася комерційно успішною: було продано понад 10 мільйонів копій гри. Вона зібрала низку нагород «Краща гра року», які присуджуються різними виданнями та організаціями. Для гри було випущено два великих доповнення, «Кам'яне серце» «Кров і вино», також високо оцінених глядачами.

Witcher-3
скриншоти