FANDOM

Опис Редагувати

розрахована на багато користувачів комп'ютерна гра в жанрі survival horror з відкритим світом, що розробляється компанією Bohemia Interactive. Гра є переробкою однойменної модифікації до гри Arma 2, створеної геймдизайнером Діном Холом. Рання альфа-версія гри для Windows була випущена в кінці 2013 року в мережі цифрової дистрибуції Steam . У розробці знаходиться також версія для консолі PlayStation 4.

Дія гри відбувається у вигаданому пострадянській державі Черноруссіі, жителі якого в результаті якогось катаклізму перетворилися в агресивних зомбі. Керований гравцем персонаж повинен вижити у ворожому оточенні, уникаючи ворогів і добуваючи в покинутих будівлях зброю, їжу та інші припаси. Одночасно з ним на тій же карті діють і інші гравці; кожен гравець має право вбивати персонажів інших гравців, уникати їх або об'єднуватися з ними в групи для спільного виживання.

Розробка гри почалася в 2012 році, коли автор модифікації Дін Холл приєднався до компанії Bohemia Interactive. Незважаючи на статус ранньої альфа-версії і відсутність в грі багатьох запланованих можливостей, на травень 2014 року було продано понад 2 мільйонів копій гри, що принесло розробникам близько 100 мільйонів доларів США .