FANDOM

Nekopara (скор. Від Neko Paradise) (яп. ネ コ ぱ ら Некопара, досл. «Котячий рай» (Рай неко) - серія японських візуальних новел. За розробку серії Nekopara відповідальна студія NEKO WORKs, засновником і власником якої є Цао Лу або Sayori ( яп. さ よ り Сайорі) - китайська художниця і манґака, яка в даний час живе в Японії. на думку любителів роботи Sayori відрізняються від робіт інших авторів своєї промальовуванням, стилем, тонкістю і незвичайними образами героїв, особливо відомі її роботи з неко- персонажами Чокола та Ванілла, образи яких були вперше використано у 2009 році, в хентай-додзінсі Neko Paradise I. Але крім них, серед її артів є персонажі інших творів, наприклад з Touhou, Kantai Collection, Mahou Shoujo Madoka Magica, Muv-Luv, Alice in Wonderland і інші. Деякі роботи присвячені візуальним новелам (в основному, жанру ероге) та іграм. Чокола і Ванілла стали дуже популярні серед персонажів автора. А після виходу гри Nekopara Vol. 1, популярність стали набирати і нові оригінальні персонажі Sayori: Мепл, Сіннамон, Адзукі, Коконат і Сіґуре. Видавець серії Nekopara компанія Sekai Project. Також 31 травня 2016 року в Steam вийшов музичний 3D-додаток NEKOPALIVE з підтримкою VR. Аніме-адаптація Nekopara в форматі OVA вийшла в грудні 2017 року.